Vinterhav

Vinterhav

mandag 12. september 2011

Grøne plantar - grøne benkar og grøne gleder

Hausten er her 
og her ein dag såg det slik ut når eg stod opp.
Dette er igrunnen ganske typisk for hausten her.
Jorda er fuktig og når sola kjem opp legg tåka seg i låglandet - 
eit fenomen som oftast varer fram til isen legg seg på fjorden....
Huskar så mang ein flytur med Widerøe over frå 
Ørsta til Gardemoen den gangen eg var ei karrierekvinne.
Då flaug vi i sola og såg kor tåka
låg som ein tjukk graut i dalføra rett før landing  -
det var nok tåka over Jarenvatnet eg såg då....

...og lite visste eg den gong at det var der
eg skulle bu ein gang i framtida....


Men om tåka ligg tjukk
kan ein finne små gleder allikavel -
- som denne grønnmala benken


den fant eg på garasjesalget hos Vibeke
forrige laurdag.
Planen er å slipe den ned slik at 
berre litt av det grøne er att
og så skal eg og kjæresten sitte og nyte solnedgangen ved
garasjeveggen - ein gang til neste vår når alt er så mykje 
betre.


Og då skal sola skine like fint som
denne dagen 
- og vi skal nyte den fine blomsterskråninga
som vi endeleg har fått på plass


Rundt garasjetomta har
vi fått laga til
og planta både vintergrønt 
og planter med blomar på.


Blir spennande å sjå om vi
klarar å halde liv i plantene
og ikkje minst om eg klarar å halde 
ugraset borte...


....og viss ikkje så finst det vel duk
og bark å få kjøpt....


No er det berre å gle seg til midten av 
oktober - 
når Igland tek turen frå det 
blide sørland med 
kranbil og ferdig garasje element
slik at husets bilar får stå under tak
til vinteren


I mellomtida slappa eg av
tenkjer gode tankar og gler meg 
over all omsorg - klemmar og gode tankar
som har kome meg til del gjennom både blogg, Facebook, familie og vener.

Ha ei fin veke alle der ute - 
og Grip Dagen - husk livet er akkurat no.

Klem frå jannetove

7 kommentarer:

  1. Jeg blir rørt av det du skriver om benken. Jeg liker den.
    Du imponerer meg med den evnen du har til å glede deg over ting idag, og det som skal komme. Hold fast ved det.

    SvarSlett
  2. Trollsk stemning på skoddebildet, omtrent slik det ser ut her i Ålesund etter noen dager med sol;)
    Viktige ord du avslutter med, alle dagene teller og må brukes godt:)

    Ha ei god uke,
    god klem fra meg:)

    SvarSlett
  3. Fin beplantning på skråningen, det er alltid spennende å se hvordan det utvikler seg! Ha en god uke.

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fint dokke har det!
    Og den grøne benken var eit godt kjøp :-)

    Kloke ord!

    klem

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder, og nydelig beplantning. Benken er kjempefin :)

    Klem

    SvarSlett
  6. For eit kjempeflott bed dokke har fått !! Og eg likte benken - den er heilt super ! Ha ein fin dag - tenkjer på deg.

    SvarSlett