Vinterhav

Vinterhav

fredag 21. desember 2012

Tusenogein landet

Ein draum
Ei glede
Så utruleg godt
med sol og varme
 Dubai
i slutten av november og byrjinga av desember
Verdsmeisterskap i Fallskjermhopping
Sol
God mat
Rekreasjon for kropp og sjel
Minner vi kan leve på ei stund
 
Det Norske området på Skydive Dubai

Badeområdet på Hotellet

Lekkert med forfriskande sprudlande vatn i varmen

Basseng med poolbar

"Fruen" i Norske fargar på Skydive Dubai

Skydive rett på standa

Jumeira Beach med hotellet vårt laaangt der borte

Tid for utskeielsar

Tid for det sunne

Atlantis - Akvarium 

Verdens største glasvegg - Akvarium på Dubai Mall

Burj Kalifa i sjokoladedrakt på Dubai Mall

Burj Kalifa i blåtimen

Promenaden ved Dubai Mall/Burj Kalifa

Kveldsstemning ved Dubai Mall

Siste frukosten før heimreise

For ein stad
For eit land
Så eksotisk
Så ulikt det vi er vande med
Minna tek eg med meg og så drøymer eg om å reise tilbake 
ein vakker dag.....

Borte bra....men heime best:)

Ei retteleg God Jul
og eit sorglaust Godt Nyttår

...frå meg til alle dokke rundt om - klem  


12 kommentarer:

  1. Så deilig å se at du har hatt en god ferie! :)
    Ønsker deg også ei riktig GOD JUL og et herlig nytt år!

    SvarSlett
  2. Høres kjempeherlig ut med varmen i Dubai.
    Ja det er jo slik at det er veldig godt å komme hjem igjen.
    Ønsker deg ei herlig julehøytid :)

    SvarSlett
  3. Åååå.... for en tur dere må ha hatt. Tusen takk for at du deler bilder, slik at vi andre også kan få en liten smakebit.

    Ønsker deg og dine også en riktig God Jul og alt godt for det nye året!

    SvarSlett
  4. Hm..nydelige bilder. Kjenner at en tur til et sånn sted slett ikke er å forakte.
    Ha fredelig jul og godt nyttår,Janne Tove!
    :-)

    SvarSlett
  5. Sukk - vakkert:)

    Ønsker deg og dine ei riktig god jul kjære du,
    varm og god klem fra Ålesund:)

    SvarSlett
  6. Herlig og opplevelserikt!

    En riktig god jul:)))

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder- For en reisegal en som meg, så kjente jeg at jeg fikk sååå lyst til å reise igjen nå..Ser helt fantastisk ut!
    Jeg er innom for å takk deg for alt du har gitt dette året - takk for alle spor og for alle gode ord du legger ut. Jeg ønsker deg et nydelig 2013 :) mange klemmer fra meg

    SvarSlett
  8. Hei kjære du:)
    Vil takke for følget i bloggeåret som har vært, gleder meg til å slå lag videre i det nye:)
    Håper du og dine får en fin kveld og at 2013 blir alt dere ønsker.

    Godt Nytt År
    og varm klem:)

    SvarSlett
  9. Kjære deg.
    Håper du har hatt ei herlig jule og nyttårsfeiring.
    Ønsker deg et riktig godt nytt år :)

    SvarSlett
  10. Godt nytt år og en mormorklem :)

    SvarSlett
  11. Vonar starten på det nye året har vore like flott som den reisa du beskriv! Men alt i alt er dei GRÅ kvardagane best for då veit ein å sette pris på det ekstraordinære.

    Stor klem din veg

    SvarSlett
  12. Hei:) håper du har det bra der du er:)))) solklem fra havet:)))

    SvarSlett