Vinterhav

Vinterhav

fredag 18. november 2011

Enegibegeret vert fyllt opp

Hadelandet mitt vaknar
og sola er i ferd med å Gripe Dagen
akkurat slik eg sjølv 
er i ferd med å gjere.

Vakna før klokka ringde i dag
så glad og forventningsfull
til denne nye dagen  -
- endå ei gåve i livet

Utsikt mot sør frå trappa vår 181111

Eg sit og fyller energibegeret mitt
med varm kaffi, levande lys og The Priests
på øyret
Eg sit og nyt den stille morgonen
med utsikt til ein time med
aromaterapi
før vi skal ha oss ein 
tur til Oslo og bu på ærverdige Bristol
og delta på Oslo Fallskjermklubb sin førjulsfest

Men før eg kjem så langt 
skal dagen nytast
Eg skal gle meg over at
eg har ein god dag
kose meg med litt huslege ting
og berre vere i livet

Utsikt mot vest frå trappa vår 181111

Her om dagen kom
denne boka i posten


Det er fyrste diktsamlinga til

Ei fin lita bok
med gode dikt
om litt av kvart
Så når dei litt meir tunge dagane kjem
kan eg leite fram denne
og lese litt av dei gode orda 
ho skriv
og på nytt fylle opp energibegeret mitt

Kva gjer du for å fylle ditt
energibeger
Husk at dette begeret blir tømd gjennom kvardagen
og må fyllast på innimellom
Finn din måte å fylle dette begeret på
så smiler livet litt oftare

Eit ynskje om ei god helg til alle mine lesarar
og alle andre - 
- og takk endå ein gong for alle dei gode orda de legg att
-orda som også er med på å fylle opp mitt energibeger.

Klem jannetove

7 kommentarer:

  1. jeg skulle ønske vi også hadde frost.. det er så vakkert når frosten innhyller trærne.. når lufta er kald og klar.. når det knitrer under skoene : ))

    jeg vet ikke hva som fyller mitt beger.. kanskje det at jeg slipper å ha smerter.. slipper problemer.. kan gjøre som jeg vil med dagen uten at noen tar den fra meg : ) for det er slike ting som spiser min energi..

    når jeg har gode dager har jeg fred i meg.. tenner lys.. hører på musikk.. som jeg mistet intressen for da jeg mistet hørselen.. men med høreapparat kan jeg høre tonene igjen : ) og nå har jeg en egen plass å bo.. mitt eget hjem.. og jeg har begynt å lese bøker igjen.. jo.. det må være disse tingene som fyller mitt beger.. i tillegg til det å være sammen med lillesnuppa.. barnebarnet mitt : ) og de andre to snuppene.. døtrene mine : )) når de er snill ; )

    ønsker deg en flott helgetur og sammenkomst med luftakrobatene : ) nyt aromaterapien ! klæm fra mæ..

    SvarSlett
  2. Det lyder som den fineste start på dagen. Og gode ord fra dig. Spændt på bogen med digtene. Måske vil du endda dele et eller to her på siden?

    Men i hvert fald ... ha' en dejlig dag med gode øjeblikke, tur til Oslo og fest.

    Klem.

    SvarSlett
  3. Herlige bilder du byr på idag...og god stemning:-)
    Jeg finner krefter i Hagen. Og bøkene. Og musikken!Noen ganger elevene også..
    Ha flott helg.
    Klemmer fra sør..

    SvarSlett
  4. Så nydelig med frost på trærne. Viktig å fylle begeret, ja, og ta vare på øyeblikkene i hverdagen. Takk for påminnelsen. Her føler jeg at livet raser avgårde akkurat nå, men det går an å hvile seg samtidig med at en har mye å gjøre. Det gjelder bare å huske det :-)

    God helg til deg!
    Klem.

    SvarSlett
  5. Har lest innlegget fleire gongar, men gløymd å takka for gode ord! Lånte biletet ditt eg, det var så fint!

    Du har heilt rett i det med å samla energi. Eg gjer det på ulike måtar, alt etter kva som har tømt meg... Er det lange heimedagar med aleineansvar for born, samlar eg energi ved å koma meg ut frå heimen. Er det jobb og stress utanfrå, er det kanskje nett i heimen hjå borna eg får energi:) Klem!

    SvarSlett
  6. Så glad når du har slike dagar..
    Ei av mine nærmaste skal til utredning for brystkreft..grur meg for resultatet..

    Kos deg masse!

    stor god helg klem

    ps: diktboka til Kristin er kjempeflott!

    SvarSlett
  7. Nydelige ord og bilder som alltid.

    Har du vurdert å samle dem i en bok, forresten ?

    Jeg samler krefter i fra de nære ting. Være sammen med familie, en god venn, å skape noe, gå en liten tur, lese bøker........eller fine dikt, ja det kan faktisk gi meg krefter å vaske huset ;)
    Ønsker deg en herlig helg.
    Stor klem fra Ingunn

    SvarSlett