Vinterhav

Vinterhav

mandag 6. juni 2011

Bestemorhus og gode minner

Helga har vore prega av barndomsminner og tilbakeblikk - det har vore ei nostalgisk helg i mitt sommarparadis. Staden er småbruket Flata i Olden - der mor mi vaks opp - der eg var kvar einaste sommar i barndommen. Staden der besta og besten budde  - staden der det alltid var rom for latter og glede.

Den gamle slipesteinen....


Vegen opp til tunet som gjekk mellom stova og løda.....


Koveglaset som står ope for å få sommarnatta inn....


Gamlekjellarvindauga og døra - døra med den store nøkkelen.....


Låven der vi hoppa i høyet - der bakom stod utedassen...


Gamlekjellaren som var så spennande......den tette eføyen som så gjerne ville inn.....


Kveldshimmelen som speglar seg....


Steintrappa eg har sprunge så mange ganger.....


Utsikta som tek pusten frå meg.....


Dei gamle blondegardinene som vart hengde opp når vinterglasa vart fjerna for sommaren...


Alle desse gode gamle tinga - dei står der enno - endatil lukta på kjøkenet var den same. Det er mange år sidan dei vart borte no - Sigurd og Tora - flatebesten og flatebesta - Toramora og Sigurdbesten....men det var mest som om dei var der i lag med oss - i lag med alle oss syskjenbarn. For kvar og ein av oss reiste denne helga tilbake til barndomen og delte latter, gode historier, lengt og glede over å kunne møtast - møtast der vi alle hadde så gode minner.

Tusen takk til tantene og onkelen som delte denne helga med oss.

jannetove - kalla opp etter to bestemødre:-)))

3 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!Bringer barndomsminner til meg og!

    Det var gjerne min jobb å sveive på slipesteinen.

    Ha ein fin kveld! Klem fra meg.

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder, og for et herlig sted. Og så er det så kjekt å mimre tilbake til alt det gamle, sånn som det var før :)
    Så flott at det står der ennå og er godt bevart..

    Ha en flott dag.
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  3. Åh så fine billeder. Jeg følte næsten, at jeg gennem ord og billeder var der selv. Og virkelig et smukt nordisk landskab! :)

    God Pinse til dig.

    SvarSlett