Vinterhav

Vinterhav

onsdag 8. februar 2012

Sengeklede i Ull

Dagane går
og eg består:-))
Varierande form
med litt mildare heitetokter,
men stadig litt utmatting innimellom.

I morgon er det klart for tur til Gjøvik att - 
- er begynnt å bli litt lei den streknina no,
men det går fort med ein kaffistopp på Lygna
og med selskap av kjæresten.

I morgon er det hjertetest
for å sjekke om eg har hjerte i form
slik at eg kan få Herceptin.
Trur nok at hjertet er i bra form -
- men uansett så er det ein tur innom sjukehuset
for å ta prøver og bilder...
Det som før var grei skuring
blir etter kvart eit spenningsmoment i kvardagen.

I helga bestemte eg meg for at eg måtte gjere noko 
med sengekleda mine - 
å sveitte i bomull og dun er iallefall ikkje ein god kombinasjon....

...og i dag kom det nye
Det blir spennande å sjå om 
nattesøvnen blir betre med slike sengklede.

Mjuke og gode var dei 
iallefall 
trur det snart er natta her:-))

Klem jannetove

10 kommentarer:

  1. Lykke til med hjertetest!
    Jeg er veldig spent på å høre om det nye ullsengetøyet-kanskje noe for en frysepinn med feil på termostaten også?
    Sove godt,min venn.
    Klem fra sør

    SvarSlett
  2. Høyrde om nokon som prøvde ullsengetøy, og ikkje var heilt nøgd. Men det var vel å merka i Spania;) Du får gje ein lyd når du har prøvd ut! Og bale med dei biverknadane. MEn dei visar kanskje at medisinen også verkar? KAnskje du hadde stressa om du ikkje merka nokon biverknadar? Skal tenkja på deg! Klem

    SvarSlett
  3. Det er så rart hva som plutselig blir rutiner.
    Ting man ikke ofret en tanke tidligere blir plutselig en helt naturlig del av hverdagen.
    Kaffe på turen er jo ikke feil da, for ikke å snakke om selskap av kjæresten:)

    Det er ikke mange med et hjerte som du har, tror hjertetesten i morgen går bra jeg.
    Sov godt kjære du, og lykke til i morgen:)

    God klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  4. Herleg, ullsengklede ahr eg ikkje høyrt om før. Me søv i flanell frå Høye og da kjennes ut som ull i allefall :) Håpar dei nye gjer susen! Ynskjer deg lukka til med hjartetest, på alle andre måtar verkar no hjarta dit supergodt i allefall! Takk for fine kommentarar som vanleg hjå meg!

    Klem!

    SvarSlett
  5. Lykke til med hjertetesten og håper inderlig at du består pröven med glans.....

    SvarSlett
  6. Håber alt går vel i dag med testen.

    Jeg har aldrig før hørt om sengetøj i uld, men det må være dejligt om vinteren, specielt hvis man sover rigtig koldt!

    Klem til dig.

    SvarSlett
  7. Kjempespennende!:)
    Gi tilbakemelding om ulla!!! Jeg har troa - absolutt!
    Såg bare kjempedeilig ut!

    Prøvde å finne ull/fleecejakka på nettbutikken, men fant bare bilde av den. Såg så utrolig deilig ut! Og ull er ikke tull!
    Jeg er en evig ULL-believer :-)

    Lykke til, Janne Tove!! KlemM

    SvarSlett
  8. Ullsengetøy høres bra ut - sverger på ull gjennom hele vinteren (på kroppen), men har ikke prøvd det som sengetøy! Sikkert bedre når en svetter så mye som du gjør for tiden!

    Klem :)

    SvarSlett
  9. Krysser fingra og tær for at det gjikk fint med hjartet ditt.
    Kjekt med sellskap på turen og ei god kopp kaffi.

    Ullsengetøy? Hvor finner en det? Må sjekke det ut eg :)
    Takk for tipset.
    Klems Synnøve.

    SvarSlett