Vinterhav

Vinterhav

søndag 29. januar 2012

Det står til livs.....

"Long time no see"
er det noko som heiter- 
-og her inne har det ikkje blitt mange oppdateringane i det siste.
Men det står til livs...
på ein måte
- på den måten ein kan forvente 
med ein langvarig giftkur
som snart er til ende.

No merkar eg godt at eg
har vore igjennom ein hestekur.
Energien er ikkje på høgnivå for å seie det slik
Eg er sliten og litt lei
Hetetoktene held på gjere meg litt smårar....
....her eg går rundt som eit trafikklys - og lyser raudt i tide og utide.
Men eg har gode unnskyldningar for å investere i nye ulltrøyer - 
- ikkje så gale at det ikkje er godt for noko heiter det vist:-))

I helga har eg kosa meg
Vore på årsmøtesamling i Skien
der Fallskjermveteranar har vore samla 
til god mat og litt god drikke.
Eg har hatt det kjekt
men gleda over turen blir litt avstumpa
når eg føler at eg har brukt meir tid på hotellromet 
enn saman med dei andre.
Men slik er det 
når eg blir utmatta av dei minste utskeielser......

I morgon er planen at eg skal ha siste cellegiftkur
og no merkar eg at eg grugleder meg.
Gled meg til å verte ferdig med denne forgiftinga
Grur meg til veka som kjem
med alle bivirkningane og heitetoktene - 
- som kjem til å kome som perler på ei snor.
Men når eg ser attende
sjønar eg nesten ikkje kvar tida har vorte av
Så langt fram som eg følte det var i oktober då eg starta
og no er det snart over.

Men eg har gulrota mi
og er begynnt så smått å planlegge.
Var innom "veteran" Stig på 
utsalget til Friluftsmagasinet
og fekk meg tak i nye Spotec sandalar.
Eit par artige luer fant eg og på salg i Skien -
kan vere godt å ha over den nakne skallen når vi reiser til varmare strok.
I morgon er det Medicus på Gjøvik som får besøk
Håpar dei har badetøy for store damer med lauspupp:-))



Og no når soffan vil få mykje besøk nokre dagar,
har eg skaffa meg litt lesestoff.
Halve turen er god planlegging tenkjer eg
og har planer om å "drøyme" meg bort
i veka som kjem


Vart vist litt "syting" dette her
men det gjer litt godt å få delt-
-delt at livet er ein dans på roser
også når ein må gå over tornene.
Men litt lenger oppe på stilken 
skimtar eg dei flotte mjuke kronblada
i form av varm sand
svalande vatn
eigen veranda med utsikt over havet
og tid til glede 
ilag med min gode ven og kjæreste.

Eg må berre ha litt tolmod
så dansar eg barbeint i sola snart......

Klem frå meg
som snart har gått mitt livs lengste "tur"

16 kommentarer:

  1. Kjære deg..du syter ikke. Du skriver fint. Og ærlig om hvordan dagene er.
    Fattig Hans har forsynt seg hos deg,skjønner jeg. Frekking!
    Det blir bedre. Du kommer deg gjennom.
    Snart sol og varme og latter.
    :-)
    Har sendt en god klem. Den inneholder masse krefter. Og mot. Og styrke.

    SvarSlett
  2. Du syter ikke. Det jeg synes er så fint med deg Janne Tove, er at du har evnen til å dele de dårlige dagene uten å gjøre akkurat det - å syte. Det er ærlig og sårt samtidig som det ligger en undertone av så mye optimisme og positivitet.

    Tusen takk for at jeg har fått ta del i den lange turen din, da kan jeg også glede meg over dei myke kronbladene på dine vegne:) For jeg gleder meg virkelig til du får danse barbeint i sola:)

    God klem til deg i kveld,
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. Lykke til med siste kuren! Deilig å ha kommet så langt!

    Klem :)

    SvarSlett
  4. Kjære nydelige deg, du syter ikke , du får bare ut litt frustrasjon og det er lov i aller høyeste grad. Lykke til med siste kuren, dra frem kreftene og snart har du sand mellom tærne......

    SvarSlett
  5. Lykke til med siste kuren ;o)Ikke mye syt på deg, kun letting av trykk! Og så har du jo en fantastisk gulrot foran deg, varmere strøk høres deilig ut etter uker uten snø men intens kulde og vind. Badedrakter for oss damer med lett behov for shape up og hold in finnes! Æ har svømt aktivt og er kresen på badedrakter(kun Speedo på mæ), men som "sydendrakt" kjøper jeg mine på Sparkjøp. De er litt mer feminene og koster ikke flesk.Ha ei fin uke til tross for det som kommer, klem

    SvarSlett
  6. Lukka til kjære deg, med siste kur. Gler meg og saman med deg til turen de skal ha når du er ferdig og alt det balna ligg bak deg.

    Stor klem og gode tankar!
    Britt :)

    SvarSlett
  7. Kjære Janne Tove!
    Lykke til!
    Tenkjer på deg :-)

    klem og god tur når den tid kjem ;-)

    SvarSlett
  8. Takk og takk snille dokke - gir meg styrke til i morgon alle dei gode orda eg får her:-)))

    SvarSlett
  9. Lykke til og bedre helse fremover.
    Tankene sveiper innom deg og fyker forbi skallen som trenger lie.
    Ha en god kveld

    SvarSlett
  10. Veldig godt å høre fra deg her på bloggen igjen. Du beskriver så utrolig godt livets god og litt mindre gode dager. Det er godt og vite at du snart er ferdig med siste kuren, og at kroppen din snart kan få begynne å bygge seg opp igjen.

    Jeg er utrolig glad i drivhuset mitt. Og jeg er helt enig med deg, det beste er kosehjørnet med stolen min hvor jeg kan drikke en kopp te og bare la tankene vandre. :0)

    Lykke til med siste kuren, snart er du ferdig. :0) Stor klem

    SvarSlett
  11. Hyggelig at du blir med på min giveaway :)

    SvarSlett
  12. Barbeint dansing i sola:))) Ja det ønsker jeg deg Janne Tove:) Skal tenke ekstra godt på deg i dagene fremover og sende litt sjøluft, tenke det skal gjøre godt:)

    Sterke flott damer har også lov å bli sliten :) du danser snart barbeint i sola ja, med varm deilig sand under tærne:))

    God energi fra meg:)

    SvarSlett
  13. Janne Tove, kjære du.

    Siste kraftantsrengelse nå FØR du endelig er i mål. Med den nødvendige, men akk så ubehagelige gifta i kroppen din.

    Syte og klage? Ikke at jeg syns det er betegnende for deg. Overhodet. Men å blogge er fint bl.a. for å få fokus på hva man tenker og føler. Midt oppi slike jordskjelv slik som du opplever. Og der syns jeg du er i særklasse. Å formidle.

    Takk for at du gjør det. Jeg vil følge deg videre jeg, Janne Tove. Og heier på deg siste runda i gift-"tevlingen".

    Klemmer

    SvarSlett
  14. Gran Canaria anbefales! Det er riktignok et sted "alle" reiser til, men om du er ute etter passe varme, late, deilige, rolige dager på stranda så finner du det der. Jeg var i patalavaca nå. Veldig avslappende og fint. Været er stort sett bedre og mer stabilt der enn på f.eks Las Isolasjon. Noe å tenke på når en velger plass. Klem til deg.

    SvarSlett
  15. Har tenkt masse på deg i dag, og vil fortsette med det, kjære du!

    Det er mange kamper som skal kjempes, og da er det godt å ha noe fint å glede seg til :)

    En klem fylt av omsorg og varme til deg!!!

    SvarSlett
  16. Ha en fin dag og lykke til videre.
    Klemmer underveis.

    SvarSlett