Vinterhav

Vinterhav

torsdag 11. august 2011

Heimlengt

Gode dagar i heimbygda - ilag med flotte barn og gode vener - litt regn og litt sol - ein fin liten ferie.

Men så skal det bli godt å kome heimatt - i morgon går turen over fjellet - heim - der eg har min kjære.

Borte bra - men heime best heitest det -
Det vil alltid vere fole kjekt å reise på besøk til ungane enten dei bor i gamle bygda eller langt mot nord. Og det vil alltid vere godt å kome tilbake dit som no er HEIME:-))

Eg blir så glad når du ser på meg og smiler
Det er så fint å halde handa di
Så godt å få ein klem
Så godt å høyre deg le
Så fint å ha deg her i lag med meg
Å vakne å sjå ditt gode smil og høyre ditt muntre ”gomorn jenta mi”
Så godt å kome heim og vite at du ventar på meg
Å vite at du set pris på at nettopp eg kjem

jannetove -11

1 kommentar:

  1. Dette var fint å lese..jeg er glad i og reise..og veldig gladd for å komme hjem!Ha fin søndag!

    SvarSlett