Vinterhav

Vinterhav

fredag 19. august 2011

Sorg og glede - hand i hand

Heilt frå eg var jente og gjekk 
i leikaringen 
har eg hatt med ein song
som har betydd svært mykje for meg

Det er ikkje så ofte eg syng
men gjer eg det - ja så er iallefall 
denne på programmet

utsyn ved verdens ende - 11

UNG ÅSLAUG GJEKK I BJØRKESKOG

Ung Åslaug gjekk i bjørkeskog
så tirøygd, frisk og raud;
ho tykte mest at alle gret
der som ho gleda baud.

"Kva er det vel dei syta for
i verdi vid og stor,
når soli skin, og hjarta brenn,
og kjærleiken fær ord?"

Då kom eit bod at hennar mor
låg sjuk og måtte døy,
då kom eit bod at hennar ven
ha' fest ei onnor møy.

Ung Åslaug vart so underleg,
ho tagde reint den kveld;
for noko bort frå hjarta fraus,
endå det brann som eld.

Ung Åslaug gjekk i bjørkeskog
så tårøygd og so raud;
ho tykte mest at alle log,
der som ho sorgi baud.

"Kva er det vel dei fegnast ved
i verdi vid og stor,
når soli brenn, men hjarta frys,
og kjærleik berr' er ord?"

                                                                                          av Kristofer Janson

ruskevær ved stavern - 11

Denne songen minner
meg om at livet ikkje alltid er 
ein dans på roser og at 
det er viktig å ta vare på kvarandre.

Grip dagen
jannetove

4 kommentarer:

  1. Trist song! Har vore borti den før, men ikkje tenkt over teksten før no. Du har heilt rett, me må gripa dagen mens me kan og vil:)

    SvarSlett
  2. Det er viktig å ta vare på hverandre ja, og å gripe dagen :)

    Ha en flott lørdag...

    SvarSlett
  3. Jeg forstår ikke alle ord, men mærker tristheden.

    Og jeg er enig. Grib dagen og nyd livet og det gode, når det er der. Pas på hinanden og husk at glæde dig over alt det glædelige. Og der er meget, når vi kigger efter! ;)

    Ha' en flot weekend. Nyd livet. Klem.

    SvarSlett
  4. Glede og sorg .. sånn er det. Viktig å være her og nå. Sammen.
    Så fint å få en påminnelse!
    Ha fin søndag..

    SvarSlett