Vinterhav

Vinterhav

lørdag 11. februar 2012

Ei annleis Morsdagsgåve


Morsdagsgåve frå verdas beste dotter
Eit bevis på at ho har huska på mor si
Eit bevis på at ho tenkjer på andre
som ikkje har det så godt
som oss her i Norge.





Eg kjenner at eg er stolt -
Stolt av å ha ei dotter
som bryr seg om mor si
men ogsÃ¥ har hjarte til 
Ã¥ bry seg om andre.

Tusen tusen takk for morsdagsgåva Helene
Den varma mykje meir 
enn allverdas fine ting og tang
som eg har så rikeleg av frå før.

Kjempeglad i det vennen:-))

Klem Mora

9 kommentarer:

  1. Korleis kunne dottera verte noko annaleis med slik ei flotte mamma!! :) Tusen takk for fine komentarar inne hos meg! Du har vore i tankane mine og eg har også lese sporadisk på bloggen din... Eg forstår du har hatt tøffe tak.... Håpar det går betre....

    God klem

    SvarSlett
  2. Så bra! :) Nydelig, annerledes gave. Skjønner godt stoltheten din. Herlig :) ha en flott helg videre - og morsdag! :)

    SvarSlett
  3. SÃ¥ smart ei jente du har!!
    Skjønar at du er rørt!

    god morsdag til deg!

    klem

    SvarSlett
  4. Nydelig morsdagsgave.
    Alt godt til flink datter og stolt mor :-)
    Ha en flott søndag.

    SvarSlett
  5. God morsdag til deg!

    Enig i at det er en nydelig gave å få. De fleste av oss har tross alt mer enn nok av det meste... Siden du tok så vel imot, betyr det jo også at dattera di kjenner deg godt nok til å vite at du ville verdsette gaven, og det er en gave i seg selv.

    SvarSlett
  6. Innom her igjen - for å takke for en nydelig kommentar inne hos meg. Sendte deg noen ord på mail forresten.., Håper dagen din har vært strålende :)

    SvarSlett
  7. Forstår godt at du er stolt Janne Tove, det er godt å vite at barna har gode verdier.
    Og det er jo i bunn og grunn din fortjeneste, og viser for ei god mamma du er:)

    Ei flott gave til fire mødre gitt i navne til den femte. Virkelig ei gave med meining:)

    Riktig god morsdag til deg kjære du,
    og god og varm klem til deg:)

    SvarSlett
  8. for en gave !! flotte jenta som tenker sånn !! ble helt rørt her ..

    klæm tell dæ

    SvarSlett
  9. Kjempegod morsdagsgaveide', Janne Tove.
    Den Helenetausa di må være litt av en størrelse. Nokså lik mor si vil jeg tro? !!

    God kveld til deg og godjenta di.

    SvarSlett