Vinterhav

Vinterhav

torsdag 26. mai 2011

Nye utfordringar

Eg er litt opptatt av Livsstilsendring for tida - kanskje er det panikken som har teke meg etter at eg vart 50 eller kanskje er det rett og slett slik at eg er i ferd med å vekse til.......Uansett årsak så er det opp til meg sjølv å gjere mine livsstilsvalg kvar dag.

Det er på ingen måte lett å gjere slike endringar - sofaen lokkar og freistingane er mange i daglegvarebutikkane. Men så er det desto kjekkare når ein føler at ein lykkast - og det har eg gjort i dag - og det følest godt.

Eg har lenge gått tur i "Kalvedriten" og det har vore utfordring stor nok - men idag kjende eg at det kunne vere kjekt å prøve seg på ein annan veg. Valget falt på Hvalebykampen eller Rånåsen som den også blir kalla - åsen rett aust om byggefeltet der eg bur.  Rånåsen er nesten like høgt over havet som Melshornet heime i Ørsta - men sidan ein kan køyre eit godt stykke på veg - kan det samanliknast med Brekkeheida i høgde og terreng.

Eg starta med friskt mot og med berre meg sjølv og klokka som konkurent - og jammen fekk eg puste og pese før eg var på toppen. Siste kneiken opp var tung for slitne bein og derfor var det lett å stoppe for å ta bilete av lysopninga på toppen.

åhhh endeleg lys i tunellen - Rånåsen -11

Vel framme er det godt å få skue utover Viggadalen og Granåsen - men det kunne med fordel vore tynna ut litt i skogen.

Utsyn frå Rånåsen - 11

Det har vore folk her før - både bålplassen og benken har vore flittig i bruk


Rompekvila på Rånåsen - 11

Stien rett under toppen er det brattaste partiet og tungt å forsere både på tur opp og ned.


Blåmerka tursti Rånåsen -11

Frå utsiktspunktet nordover er det muleg å sjå lenger enn lagt i godt veir.....


Utsikt mot Tingelstad og Randsfjorden - 11

Langt der borte Brandbukampen eller "Brandbærje" som mange her kallar det og Randsfjorden i bakgrunnen.

Randsfjorden med Brandbukampen i forgrunnen - 11

Å få gå slik i skogen på gamle stiar og høyre på fuglelivet i vårskogen er rett og slett sjelebot og gjev meg inspirasjon til å fortsette på min veg mot Livsstilsendringa mi.
- og etterkvar vert nok dette også lette valg -

Lev lurt der ute - jannetove

5 kommentarer:

  1. En livsstilændring starter jo også med det første skridt og det har du taget! :)

    Fin tur. Og god weekend. Klem fra mig.

    SvarSlett
  2. Sier som Megan ovan sier eg. Det starter med ett förste skritt.... så tar man ett til å ett til..
    Har begynt her og. Skal ut en tur i skone når eg blir kvitt denne fryktelige hosten. Man mår ikke helt godt av den.

    flotte bilder som gir meg inspirasjon til å gå mange herlige turer i skogen nå.
    Takk for dem.
    Klems Synnöve.

    SvarSlett
  3. Hurra! Så flink du er. Husk å klappe seg sjølv på skuldra (ja, gjere det fysisk, he he)!

    SvarSlett