Vinterhav

Vinterhav

lørdag 5. februar 2011

Knall og fall og fleire luer....

Ut på tur og aldri sur - her er vinterveieret så vakkert at ein berre må ut å nyte sola og lyset. Vi starta med friskt mot og gjekk "movegenruta" - ei fin rute med slakke oppoverbakker 2/3 delar av turen og rake vegen nedover att på slutten. Nesten opp på høgste punktet kjem skiløypa frå Øståsen ned og kryssar vegen - naturen er fin her og vi to går tett i tett.
Blå himmel med berre nokre lette skyer og nesten uberørt natur - flott å ha slikt terreng like inn til bebyggelsen.

Den første tida her på Hadeland hadde eg litt problem med å orientere meg - her er ikkje fjorden inn og ut og fjelltoppane som kan vise meg kvar eg befinn meg. Då er det greitt med gode vegskilt. Her ser vi heilt tydleg at vi har kome frå Myhre og skal mot Framstad - om vi vil til fjells fyl vi berre vegen mot Lia og endar då opp inne på Høgda og Øståsen.

Det var eit flott føre å gå på tur på i dag - ikkje glatt idet heile - iallefall ikkje om ein heldt seg til vegkanten og ikkje i bilsporet.... Men det er lett å seie når ein ligg der så lang ein er...kjenner iallefall no at rompa og bakhovudet har hatt eit noko ublidt møte med isen i vegbana. Men ei hjerneskaking og ei blå rumpe lekjer eg nok etter nokre dagar - imellomtida kan eg berre slappe av og la kjærasten pusle rundt meg:-))

Over helga skal det vere tombola i foreninga og eg har tenkt å ta med eit par gevinster. Hadde nokre rester som eg tenkte å bruke opp - så på torsdag vart det komponert ei alpeliknande lue i lilla restegarn - vart ikkje så verst med hjerteknappar på.

Frå før hadde eg ei offwhite lue liggande som eg ikkje heilt viste kven som skulle få - med hjerteknappar vert den og ein gevinst - får håpe den kjem til nokon som har bruk for ei slik ei.

Sjølvom sola varmar litt på dagtid er det absolutt naudsynt med lue til kvelden - så desse to kan iallefall varme nokre øyrer.

No er det tid for å kvile litt - må passe på skallen så den får nok kvile så ein slepp å slitast med seinskader etter knall og fall. Men eg kan vel konkludere med at eg antageleg ikkje er heilt beinskjør enno - sidan beina i kroppen er like heile.

jannetove

1 kommentar:

  1. Tusen takk for hyggelig besøk, på bloggen min.

    Sitter også med fyr i ovnen, tekopp og strikketøy. Lurer på kva eg skal sette i gang med i dag. Ute er det gråvær.

    Flotte tur bilder, og spennende oppskrifter nedover bloggen din.

    Ta godt vare på deg selv nå, hørtes ikkje godt ut å falle sånn! God bedring. Klem,

    SvarSlett